Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Bilder 2010-2011 nyår

Av valter raaske - 3 januari 2011 11:04

  

  

     

 
 
Ingen bild

Birgitta och Björn

7 januari 2011 16:47

Hej och ett riktigt gott nytt år på er!
Vi ser att det går ingen nöd på er, jag tycker att ni har det så trevligt med era goda vänner, nästan så man blir avundsjuk, tänk att kunna bada och infria det nya året vid den här tiden. Ja här hemma så är det fortfarande hård vinter, men idag så är det mildare väder, men fruktansvärt halt på vägarna. Med Björn är det bra, jag hara varit sjuk sedan juldagen. Jag går på en del undersökningar med min mage. Jag har gjort grovtarmsrönken och där hittade de stå polyper i tarmen, en har jag tagit bort och en ska tas bort i februari. Men förutom detta så fick jag en svår magsjuka vid jul och har känt mig väldigt dålig, fick åka till akuten och där har jag blivit genomgången med ultraljud på gallan och levern, lyckligtvis så hittades inget farligt, jag har tappat 5 kilo i vikt, alltid något gott med det onda. Jag kommer sakta men säkert tillbaka igen.
I går så var Johan och Christel och övriga familjen med respektive hos oss på kalkonmiddag. I morgon är vi bjudna till Lasse och Birgitta, det ska bli kul eftersom vi inte har gjort så mycket pga min sjukdom. Ha det så bra, vi kramar om er. Birgitta och Björn.

valter raaske

7 januari 2011 20:13

Hej på Er
Ja det var tråkigt att höra om din hälsa,Veronica har känt att det var något då du alltid brukar höra av dig. Men som du själv sa slutet gott och bruden smalare, vad säger Björn när han har mindra att ta i . Vi såg det fina Klkonbordet med en tjusig värdina. Hoppas att det smakade och Ni hade kul. Hälsa till Lasse och Birgitta och om dom inte gått in på vår Blogg kan du tipsa dom.
Ja som sagt i Sverige har Ni ju kalt och snö, här har vi det braq och i dag är det 12 grader i skuggan, men tyvärr ingen sol. När solen kommer så blir det som en majdag hemma.
Sköt om Er
Kramar från oss
Ps
Det är alltid kul att höra från Er
Ds

 
Ingen bild

Ulrika och barnen

8 januari 2011 00:52

Det ser ut som om kakorna kommer räcka till midsommar =)

valter raaske

8 januari 2011 09:21

Tyvärr dom är slut,nu är vi på en ny camping 2 mil söder om Makarska. Du får se på bloggen.
Har du inte sovmorgon i dag. Jag maila dig sen med lite personlig info.
Kramar
Alf o Veronica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av valter raaske - 28 mars 2017 21:26

I dag är det Fredag vi åker till Porec  och glider runt  härligt Bettan njuter av att känna sig i bra form. När man varit hängig som Bettan varit så uppskattar man att vara frisk, tyvärr är det en känsla som går över, men man skall tänka på att njuta...

Av valter raaske - 28 mars 2017 21:20

Äntligen Bettan är i farten igen. Vi njut av det fina vädret. Det som skiljer sig mot det vanliga vädret är att det varit mindre regn och mindre blåst och storm. Baksidan är att det är kallare än normalt.. Men som jag säger det är pensionärsväder  , ...

Av valter raaske - 28 mars 2017 21:14

Bettan hängig fortfarande , men det börjar bli bättre. Så man kan se ljuset i tunneln. höjspunkten är på kvällen Homland, kan verkligen rekommendera  den. här en länk till den http://www.svt.se/homeland/ ...

Av valter raaske - 28 mars 2017 21:09

   Bettan hängig fortfarande , men vädret hjälpe till att hålla ut, det är varmt och solsken. Fortfarande massor av folk på Champingen , så det är full fart här. Tycker synd om Bettan som inte är i form... Men hon är duktig och gillar läget. ...

Av valter raaske - 28 mars 2017 20:57

            Bettan hängig I dag också men vi åker ändå till till Porec och shoppar samt åt en pizza, trevligt men jobbigt för Bettan. i går började vi titta påHomeland 3. Ruskigt spännande.  Jag har fått frågan om mer julbilder , skall fixa d...

Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill Ni ha på Bloggen?
 Mer text
 Mer bilder
 mer detaljer
 mindre detaljer
 fler länkar
 mindre länkar
 inlägg varje dag
 inlägg varje vecka
 inlägg varje månad
 mindre bilder
 mindre text

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards