Alla inlägg den 29 mars 2013

Av valter raaske - 29 mars 2013 15:49

Vinden har bara blivit hårdare och nu har det blåst sönder träd i natt och saker flyger omkring . Jag trotsar vinden och går in till Biograd. Det är så hård vind att det inte går att gå i motvind, helt omöjligt. Vi standen har det samlats ännu mer ungdommar som åker vindsurfing, dom kommer långväga i från , det ser jag på bilarnas reg nummer. Så ryktet går väl i surfkretsar, fattar bara inte hur dom orkar hålla emot i den starka vinden. Jag har sett att dom har ett trick, dom har ett midjebälte med ett rap som dom kopplar på bomen till seglet sen lutar dom med hela sin kroppstyngd bakåt.. men ändå . Snabbt går det dom bara flyger på vågtopparna. Ett fint skådespel att kolla på.


På natten kommer det en polisbil och kör långsamt igenom området , väg efter väg. Det står många husvagnar på området kanske 100 st men dom är obebodda. Det är bara en TYsk och så jag som bor här.


Tog lite bilder i vanlig ordning. Håll till godo


                 


Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill Ni ha på Bloggen?
 Mer text
 Mer bilder
 mer detaljer
 mindre detaljer
 fler länkar
 mindre länkar
 inlägg varje dag
 inlägg varje vecka
 inlägg varje månad
 mindre bilder
 mindre text

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards