Alla inlägg den 8 november 2015

Av valter raaske - 8 november 2015 11:37

 

Ja så när man skall göra bokslut på sommaren. Kan man komma igår allt trevligt man varit med om... Har träffat mina vänner, tjocka  släkten och nyfunna vänner.

att ha Goa och fina människor runt om sig , är en ynnest som man skall vara mycket rädd om. Man kan fråga sig vad är livet... Men att vara utan änder runt sig så skulle livet tappa allt värde. Tack till Er alla att N finns... Ni skall veta att jag uppskattar att få ha Er som vänner... Tyvärr blir det lite tokigt under vinterhalvåret då jag åker från Sverige.. Och alla fina Ni. Jag har haft turen att finna lite nya vänner i mitt vintercamping och det är hur kul som helst och genom Bettan har jag fått nya människor runt om mig som jag räknar som vänner... Hoppas att Ni gör det samma.


ja sen har jag alla saker som skall ha sin skötsel... Har varit i fjällen och fixat inför vintersäsongen och fixat med att stänga stugan inför avresan till Kroate... Vilket är mitt mål att åka dit. Vinter..vi jag ar husvagn efter att mist vår guldklomp men hoppas att det skall lösa sig också ... Sen är det jobb med att bygga in avloppstanken och isolera den mot vinterkyla..



Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill Ni ha på Bloggen?
 Mer text
 Mer bilder
 mer detaljer
 mindre detaljer
 fler länkar
 mindre länkar
 inlägg varje dag
 inlägg varje vecka
 inlägg varje månad
 mindre bilder
 mindre text

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards