Alla inlägg den 20 mars 2013

Av valter raaske - 20 mars 2013 20:50

Är fortfarande kvar i Biograd , trivs bra här. Har snackat med "professorn" ett par gånger han kom ihåg mig , vi har träffats tidigare, det är han som bor i Mallibor men har sommarhus här.


Annars är jag ensam här så när på en tyska med husbil, hon skall vara kvar här 1 månad enl. proffessorn. Har bara sett henne på håll en gång, hon bor 100 meter från  mig. Det är tufft av en ensam dam att åka iväg själv. Kvinnor kan.

Jag går in till centrum varje dag det blir en bra promenad och avkoppling.. Stosar runt i stan och fikar på mitt stamställe. Har flera böcker med mig så att jag har att läsa, fått låna dem av sonen , det är spännande deckare..

Tog lite bilde. Först på två dykare som jag inte vet vad dom höll mpå med, men dom hade som en lång klo , så något var det som dom fångade på botten. Sen lite bilder från gränderna..

Håll tillgoda

                               

Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill Ni ha på Bloggen?
 Mer text
 Mer bilder
 mer detaljer
 mindre detaljer
 fler länkar
 mindre länkar
 inlägg varje dag
 inlägg varje vecka
 inlägg varje månad
 mindre bilder
 mindre text

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards