Alla inlägg den 21 februari 2013

Av valter raaske - 21 februari 2013 10:40


Nu börjar det dra sig mot resan till Kroatien, men först lite röj. Vi skall få VA till sommarstugan och det börjar med att man hugger ner en massa träd. Vi röjer och eldar och äter. Det är arbete från morgon till kväll.




Parralellt packar jag husvagnen med alla saker som jag skall ha med mig. Jag reser för första gången ensam så allt hänger på mina axlar. Jag bestämmer mig för att ta med mycket att läsa, tidningar, böcker. Hade turen att kompisar hade färska tidningar som jag fick och sonen har massor av böcker så han gör ett biblotek till mig. Nu är jag väl rustad. Nu gäller det bara att få bort allt ris som dom lämnade efter sig. Mtcket ris tog dom med en traktor men allt nåddes inte så jag fick röja och elda. Det tog sin lilla tid. Så det är bara att jobba på.


Tog några bilder , var så god.


                               

Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill Ni ha på Bloggen?
 Mer text
 Mer bilder
 mer detaljer
 mindre detaljer
 fler länkar
 mindre länkar
 inlägg varje dag
 inlägg varje vecka
 inlägg varje månad
 mindre bilder
 mindre text

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards