Alla inlägg den 9 februari 2013

Av valter raaske - 9 februari 2013 16:46

Jag kopplade på husvagnen och körde en släkt och vänresa. Startade i Nyköping  körde till Mariefred, vidare till Linköping och hälsade på min frus moster och hennes sambo, vidare till  Mantorp och träffade men drus Morbror och hans fru.

Övernattde i Mantorp. For sedan till Västervi, Loftahammar och där träffade min frus kusin och hans familj.


Jag hade trevligt med alla besök, men det som avvek var att bada tunna. Har alldrig gjort det bara hört att alliansen kom i gång med att bada tunna hos Maud.

Vi fick inte igång någon allians med ett intressant prat blev det ...


Nu for jag vidare och kom till Borlänge och träffade min bror och hans sambo, där blev det ett längre uppehåll med några trevliga dagar. Nu till Mariefred där jag träffar min lillebror och några av hans barn och hans ex. Vi hade  trevligt 

Sen tillbaka till Nyköping och träffade några vänner.


                             


Jag är mycket tacksam att alla ville ta emot mitt besök, Ni skall ha tack, Ni vet vilka Ni är.

Det var en bar knuff framåt i mitt sorgearbete. Till min glädje fick jag många goa skratt. Så resan gav hopp om framtiden.

Jag tog några bilder. Håll tillgodo


Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill Ni ha på Bloggen?
 Mer text
 Mer bilder
 mer detaljer
 mindre detaljer
 fler länkar
 mindre länkar
 inlägg varje dag
 inlägg varje vecka
 inlägg varje månad
 mindre bilder
 mindre text

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards