Alla inlägg den 7 mars 2011

Av valter raaske - 7 mars 2011 10:29

                       

Av valter raaske - 7 mars 2011 10:14

Lördag 5 feb 2011


Fixar lite , tog en promenad och lämnar nycklar till grannen.


Pappas sambos son kommer och hämtar sin veteranbil som stått i garaget hela vintern.


 Åker till Nyköping, träffar vår son. Han berättar att han skall börja läsa in en magisterexamen i Logistik. På kvällen tar vi det lugnt.

Av valter raaske - 7 mars 2011 10:11

Fredag den 4 mars

Startar tidigt för att åka till Eskilstuna och serva bilen.


Min lillebror åker med han har haft ont av njursten ett par dagar och det vill inte gå över han åker med mig och jag skjutsar honom till akuten och åker sen till verkstan

Vid lunchtid är bilen klar men inte lillebror han väntar på att få besked från röntgen.

 Jag handlar och sen väntar jag, skriver och läser halva instruktionsboken, då har det gått ytterligare ett par timmar, då kommer lillebror ut till mig och berättar att han blir inlagd.


Det var två stora stenar som dom sett på röntgen.


Jag åker hem, stannar i Strängnäs och besöker bilbesiktningen för att dom skall kolla att styrleden är bytt. Det tar en minut att kolla och det kostar 200 kr… Bra betalt. Men jag får ju ett papper på att det är ok.


Åker hem får jättegod mat av Veronica snacka om att jag var hungrig. På kvällen ringer jag lillebror då är han inlagd på urologen , men mitt i en mening tar hans batteri slut…. Så jag vet inget mer.


På kvällen hade Veronica lagat ännu en god måltid, mer kan man inte begära av en hustru. Jag har haft tur med att få en så god hustru, som är så omtänksam, jag älskar henne.


På kvällen blir det också lite Tv tittande och timmarna rullar på så det blev en sen kväll. 



Presentation

Fråga mig

44 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill Ni ha på Bloggen?
 Mer text
 Mer bilder
 mer detaljer
 mindre detaljer
 fler länkar
 mindre länkar
 inlägg varje dag
 inlägg varje vecka
 inlägg varje månad
 mindre bilder
 mindre text

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards